Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen jogosítvány kell az elektromos robogó bérléséhez?

Minimum AM vagy B kategóriás jogosítvány szükséges. Külföldiek EU-s vagy nemzetközi jogosítvánnyal is bérelhetnek.

Hogyan működik a bérlés Budapesten a Rideezo-nál?

A bérléshez először időpontot egyeztetünk, majd személyesen kell megjelenni a Rideezo telephelyén, ahol megtörténik a szerződés aláírása és a robogó átvétel

Hol vehetem át a robogót?

A robogókat személyesen a Rideezo budapesti telephelyén lehet átvenni, előre egyeztetett időpontban. Házhozszállítást nem vállalunk, mivel a szerződéskötés személyesen történik.

Lehet használni futáros munkára is?

Igen, robogóink kiválóan alkalmasak futáros munkára is. A modellek megbízhatóak, nagy hatótávval rendelkeznek, és extra felszerelések (pl. tartalék akkumulátor) is kérhetők.

Van lehetőség hosszú távú bérlésre?

Igen, robogókat 1–12 hónapra is lehet bérelni. Hosszabb bérleti időszaknál, egyedi megállapodás alapján, bizonyos esetekben lehetőség nyílhat a robogó tulajdonba vételére is.

Mit tartalmaz a havi bérleti díj?

A havi bérleti díj magában foglalja a robogó és az akkumulátor használatát. Minden Rideezo robogó alapfelszereltségként tartalmaz telefon tartót, így a bérléshez csak bukósisak szükséges, amit vagy hozhatsz magaddal, vagy meg is vásárolhatsz nálunk.

Milyen dokumentumokra van szükség a bérléshez?

A bérléshez szükséges egy érvényes személyi igazolvány vagy útlevél, valamint magyarországi telefonszám vagy cím megadása.A kaució összege a motor típusától függ:
- Lofty 14 és Lofty 16 modellekhez 50.000 Ft
- Fadu F4 modellhez 70.000 Ft

Kell jogosítvány a robogó bérléshez?

Igen, a bérléshez érvényes, legalább AM vagy B kategóriás jogosítvány szükséges. Elfogadunk minden EU-s tagállamban kiállított jogosítványt, valamint magyar jogosítványt.
Ha nem rendelkezel EU-s jogosítvánnyal, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a lehetőségek egyeztetéséhez.

Hogyan működik a szervizelés?

Az első kötelező szerviz 1000 km megtétele után esedékes, ezt követően pedig minden 3000 km-nél. Mi jelezni fogjuk, amikor szerviz szükséges. A szervizelést a Rideezo végzi, és annak költségeit a bérleti díj tartalmazza.

Mi történik, ha meghibásodik a robogó?

Ha bármilyen meghibásodást tapasztalsz, kérjük, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot. A javítást vagy cserét a Rideezo csapata végzi, a lehető legrövidebb időn belül. Ha a hiba nem a használatból eredő gondatlanság miatt történt, a javítás költségeit mi álljuk.

Lehet-e váltani a robogót a bérleti időszak alatt?

Igen, ha a bérleti időszak alatt szeretnél másik típusra váltani (pl. nagyobb hatótáv vagy másik modell miatt), ezt külön egyeztetés után megoldható. Az esetleges díjkülönbség elszámolása egyedi megállapodás alapján történik.

Meddig tart a szerződéskötés és az átvétel folyamata?

A szerződéskötés és a robogó átvétele általában 20–30 percet vesz igénybe, amennyiben minden szükséges dokumentum nálad van. Időpontegyeztetés után kollégánk előkészíti a robogót és a papírokat, így a folyamat gyors és zökkenőmentes.

Mi történik, ha ellopják a robogót?

A bérlő felelős a robogó biztonságáért és tárolásáért.
Lopás esetén azonnal értesíteni kell a rendőrséget és a Rideezo csapatát.
Ha a robogót megfelelően lezártad és jelentetted a lopást a rendőrségen, akkor a felelősséged csökkenhet.
Ha nem zártad le rendesen vagy nem jelented be a lopást, akkor a kauciót megtarthatjuk, és további költségek is felmerülhetnek.

Hogyan történik az időpontfoglalás?

Időpontfoglalás kizárólag online történik a Rideezo weboldalán keresztül, vagy emailben a megadott kapcsolati címen. A foglalás után kollégánk felveszi veled a kapcsolatot az átvétel részleteinek egyeztetése érdekében.

Van lehetőség hosszabbításra a bérleti idő lejárta után?

Igen, a bérleti idő lejárta után lehetőség van a bérlet meghosszabbítására. Kérjük, jelezd nekünk a hosszabbítási szándékodat legalább 3 nappal korábban, hogy időben egyeztethessünk.

Mik a fizetési lehetőségek?

A fizetés történhet bankkártyával, készpénzzel vagy banki átutalással a bérleti szerződés aláírása előtt. A pontos fizetési módokat a Rideezo honlapján vagy a szerződésben részletezzük.

Van korlátozás a robogó használatában? (pl. sebesség, helyszín)

Igen, a robogókat kizárólag a bérlő használhatja, Más személyek részére való átadás tilos, csak Budapest területén használhatóak, Tilos az off-road használat, valamint alkohol vagy kábítószer hatása alatt vezetni, A bérlő vállalja a teljes felelősséget a robogóért a használat során.

Mi történik, ha késik az átvétel vagy visszaadás?

Késedelmes átvétel esetén kérjük, értesíts minket előre.
Visszaadás késedelme esetén pótdíj kerül felszámításra, amelynek mértékét a szerződés tartalmazza.
Ha előre nem jelezve késik a visszaadás, a Rideezo fenntartja a jogot további intézkedésekre.

Van biztosítás a robogóra?

Igen, minden robogó rendelkezik alapbiztosítással, amely fedezi a harmadik félnek okozott károkat.
A bérlő felelőssége azonban a saját személyes károkért és a robogóban keletkezett sérülésekért.
Javasoljuk, hogy szükség esetén külön biztosítást kössön a bérlő.

Bérelhetek egyszerre több robogót?

Igen, lehetőség van több robogó egyidejű bérlésére, például cégek vagy csoportok számára.
Kérjük, előzetesen egyeztess velünk a pontos részletek és árak miatt.

Hogyan lehet a szerződést megszüntetni vagy lemondani a bérleti idő lejárta előtt?

Amennyiben a bérlő a szerződés lejárta előtt vissza szeretné adni a robogót, a teljes bérleti díj megfizetése kötelező, és az összeg nem visszatéríthető.
A szerződés idő előtti megszüntetése nem lehetséges a díj visszatérítése nélkül.
A deposit visszajár, amennyiben nem történt kár vagy probléma a bérlet során.

Van korhatár a bérlésre?

A robogó bérléséhez minimum életkor 18 év.
Érvényes vezetői engedély vagy személyazonosító okmány szükséges.